Spor Salonlarında Body Fitness Programları

2 Kasım 2016 / Genel
Spor Salonlarında Body Fitness Programları

Spor Salonlarında Body ve Fitness Programlarının Önemi

Form ve sağlığın bir parçası olan bireyler için body ve fitness programları, gelişim performansına direkt etki eden faktörlerin başında yer alıyor. Her yıl binlerce kişinin programlarına dahil olduğu Ankara’nın spor salonlarının body ve fitness branşı üzerine oldukça başarılı işlere imza attığını görüyoruz. İnsanların sağlıklı bireyler haline gelebilmesinde önemli görevler üstelenen Ankara spor salonları, body ve fitness branşlarını üyelerine bireysel ve toplu body fitness programları olarak iki türlü pazarlamaktadır. Bireysel fitness programları, spor merkezlerinde gün ve saat sınırlaması olmadan, kişiye özel düzenlenen programlar doğrultusunda verilmesi sebebiyle insanların ilk tercih ettiği çalışma biçimi olmuştur. Verilebilecek en iyi başlangıç seviyesi fitness programı aşağıdaki gibidir.

Haftada 3 gün uygulanacak bu fitness programlarında amaç yağ yakıp sorunlu bölgelerdeki kasları çalıştırmaktır.

ideal günler 1.seçenek; Pazartesi, Çarşamba, Cuma veya Cumartesi günleridir.

ideal günler 2.seçenek; Salı, Perşembe, Cumartesi veya Pazar günleridir.

Bayanlar İçin En İyi Başlangıç Seviyesi Fitness Programı

Bisiklet 15 dk

Abduction 3 et 20 tekrar

Adduction 3 set  20 ekrar

Floor Crunches 3 set 20 tekrar

Leg Pull 3 set 20 tekrar

Pecdeck Machine 3 set 15 tekrar

Front Lat Pull Down 3 set 15 tekrar

Standing Dumbbell Curls 3 set 15 tekrar

Triceps Dumbbell Kickback 3 set 15 tekrar

Yürüyüş ve koşu 30 dk ( 25 dakika yürüyüş, 5 dakika koşu )

Erkekler İçin En İyi Başlangıç Seviyesi Fitness Programı

Bisiklet 15 dk

Seated Leg curl Machine  3 set 15 tekrar

Seated Leg Extension Machine  3 set 15 tekrar

Cross Body Crunch  3 set 20 tekrar

Hanging Leg Raises  3 set 20 tekrar

Alternate Heel Touchers Exercise  3 set 20 tekrar

Chest Press Machine  3 set 12  tekrar

Front Lat Pulldown  3 set 12  tekrar

Dumbbell Side Lateral Raise  3 set 12  tekrar

Standing Barbell Curl  3 set 12  tekrar

Close Grip Bench Press For Triceps  3 set 12  tekrar

Yürüyüş ve koşu 30 dk ( 20 dakika yürüyüş, 10 dakika koşu )

Her iki Programda da amaç yağ yakımı ile birlikte egzersizlerle desteklenen kasların gerilim kazanarak bulunduğu bölgelerde yağ yakımına destek olmasıdır. Fitness programının asıl amacı yağ yakımı sağlayarak mevcut vücut hatlarının çizgi ve kıvrım kazanmasıdır. Dikmende spor salonu olarak çalışmalarına yön veren işletmemiz, fitness ve body branşlarında başlangıç seviyesi, orta seviye, ileri seviye body fitness programları ile spor sever bireylerine bedenleri ile ilgili farklılıkları yaşatmaya devam ediyor. Form dolu sağlıklı yarınlarda görüşmek üzere…

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

4 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Seçkin demirezen
Seçkin demirezen
1 Şubat 2017 08:41

İşte hizmet budur. Başka bir spor salonuna kayıtlı olmam nedeniyle gelemiyorum. 2 aylık sürem kaldı. Bitsin geleceğim hemen salonunuza.

Soner KAYA
Soner KAYA
10 Şubat 2017 18:51

Aynen katılıyorum size seçkin bey. Teşekkür ederiz.

Fatih özdemir
Fatih özdemir
1 Şubat 2017 09:32

Sayenizde program konusunda da destek alıyoruz. Helal olsun.

4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x